El PSOE denuncia irregularidades del Ayuntamiento de Cambados ante el juez

Los Socialistas de Cambados vienen de presentar este miércoles ante el Juzgado de Pontevedra un nuevo Recurso Contencioso Administrativo por el procedimiento especial de los derechos Fundamentales de la persona por la inactividad del Ayuntamiento de Cambados.

El PSOE presentó un escrito el día 20 de enero solicitando el acceso al Expediente Administrativo del Proceso de Selección de personal convocado mediante Resolución el 2 de abril de 2007. 

“Non tivemos ningún tipo de oposición por parte do Concello para a exhibición do expediente e concertouse unha data para ir  velo.  Cando fomos na data sinalada non o puidemos ver porque había que ir a buscalo ó arquivo, e como confundiron a data na que íamos ir, non o tiñan preparado e concertamos acudir outro día. Fomos novamente ó Concello no día sinalado e ensináronnos una parte do expediente e outra parte que non correspondía ó proceso do 2007 senón ó do 2004, polo que voltamos a modificar a data para ir ver o expediente.  Voltamos por terceira vez e cando nos ían dar a documentación a persoa encargada de traelo, tivo que ausentarse do Concello por motivos persoais, así que acordamos voltar novamente este luns, por cuarta vez. Tampouco o puidemos ver porque a persoa encargada de darnos o Expediente non foi traballar porque se lle estropeu o coche. Esto supera toda a esperpenticidade e surrealismo que unha persoa se pode  imaxinar dentro dun Concello serio a día de hoxe” afirma Fátima Abal.

“E despois o Alcalde afirma que se cumpre o Código de Bo Goberno e que o noso é un Concello transparente. Facer ir á oposición ata en catro ocasións para ver un expediente que aínda non puidemos ver, despois de telo solicitado por escrito desde hai máis dun mes, parécenos que non é un exemplo nin de bo goberno nin de transparencia. Os motivos polos que non nos dan acceso ó expediente son un pitorreo en toda regra que non estamos dispostos a seguir aguantando, unha cousa e ter paciencia e ser comprensibles e outra moi diferente  é que a unha a tomen por idiota, non llo consinto a ninguén, conozco os meus dereitos e non dudarei en exercitalos”

Por este motivo, los Socialistas piensan que no les queda otra opción que ir al Juzgado  par que sea el juezel que solicite esta documentación.

Este expediente es el relativo al proceso de selección de personal convocado en el año 2007, que a pesar de que fue publicado y fueron muchas las personas  que presentaron la solicitud y pagaron las oportunas tasas, nunca se llegó a publicar una lista de admitidos ni excluidos/exclusos, ni tampoco se llevó a cabo su revocación. En su lugar fueron contratados unos interinos mediante una entrevista personal que aún siguen a día de hoy en ese puesto.  Muchos de ellos se verán muy beneficiados con la nueva Modificación de la relación de Puestos de trabajo que el PP ven de aprobar definitivamente en un Pleno extraordinario en este mes de febrero.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s