El BNG solicita la implantación de un sistema de compostaje en Cambados

1396131421_968409_1396255659_noticia_normalEl Bloque Nacionalista Galego de Cambados presentó ayer una moción para que el Ayuntamiento destine parte de su presupuesto de 2015 a la implantación de un programa de gestión de residuos orgánicos mediante compostaje casero y comunitario.

La formación que dirige Víctor Caamaño dice que “a Xunta de Galicia persiste en identificar a viabilidade do sistema de xestión de residuos coa supervivencia económica de SOGAMA, mentres que o racional  sería estudar  e aplicar alternativas que superen este modelo caduco, tanto pola súa insolvencia económica como pola súa insostibilidade   ambiental. O sistema de Sogama non só supón potenciar un sistema contaminante e caro, senón que para subsistir  require do aumento da produción de lixo.

Para o BNG, a Xunta debería traballar para fomentar alternativas a SOGAMA e colaborar e dialogar neste ámbito. Pola contra, comprobamos como pretenden continuar coas imposicións autocráticas e intentan frustrar as alternativas que neste ámbito puideren xurdir.”

La inversión en Cambados estaría amortizada en tres años debido a la gran cantidad de viviendas del rural o urbanas con una pequeña huerta anexa.

El Bloque añade también que el sistema de Sogama “está caducado tanto por su insolvencia económica como por su insostenibilidad ambiental”, al necesitar que se produzca más basura para subsistir.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s