El PSOE de Cambados denuncia a Luis Aragunde: “éste será o primeiro pero non o último contencioso”

La portavoz del PSdeG-PSOE en el Ayuntamiento de Cambados, Fátima Abal, presentó esta misma mañana en el Juzgado de Pontevedra un escrito para iniciar un Recurso Contencioso Administrativo para la protección de los derechos fundamentales de las personas.

El objeto del mencionado recurso es la vulneración por parte del Alcalde de Cambados del derecho a la participación política consagrada en la propia Constitución y la obstaculización de la labor de la oposición al no permitir ni dar acceso a la información solicitada por los concejales socialistas.

En concreto, el escrito se refiere a la solicitud de acceso al registro del Ayuntamiento de Cambados, solicitud presentada el 3 de julio y reiterada el 7 de julio, el 15 de julio, el 21 de julio, el 6 de agosto y el 15 de octubre. Solicitud, ademáis, hecha ante lo Valedor del Pueblo sin contestación por parte del Ayuntamiento, a pesar de haber hecho este organismo dos requerimentos para que el Ayuntamiento de Cambados cumplise la legalidad.

Por todo esto, la portavoz afirma que “queda patente unha vez máis a política de oscurantismo e pouca transparencia que se leva a cabo polo equipo de goberno encabezado por Luis Aragunde, e iso que no último Pleno o grupo socialista levou como moción a ratificación do Código de Bo Goberno aprobado pola FEMP, moción que o grupo popular votou a favor amparándose en que xa o estaban cumplindo a pesar de non ter sido ratificado polo noso Concello ata ese momento, outra das moitas mentiras de Luis Aragunde. Nin o estaban a cumplir antes nin o están a cumplir agora, levamos 4 meses esperando ver o rexistro, cando por lei nos correspondería como máximo esperar 5 días. Nin o vimos antes nin tiñamos expectativas de velo se non fose pola presentación deste recurso contencioso administrativo”. “Moito me temo que éste será o primeiro pero non o último contencioso que presentemos contra o Concello” afirma la portavoz socialistas. 
“Unha vez máis, queda claro que a Luis Aragunde non lle doen os cartos dos cambadeses e non lle importa gastalos na xustiza pese a que lle avisamos reiteradamente de que ten a obriga de darnos a información solicitada ou senón iriamos aos xulgados. O que non podemos permitir desde este grupo é que Luis Aragunde obstaculice a nosa labor de oposición, que oculte información ao cidadán e que siga xogando cos cartos dos cambadeses por estar encaprichado de non darnos acceso á información que solicitamos.É lamentable que un grupo que representa tamén aos cambadeses teña que acudir aos tribunais para que se lle faga entrega da documentación que lle corresponde por lei”, sentenció Fátima Abal.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s