Una urbanización en el punto de mira en Cambados

DdsgEl pasado jueves se celebraba en Cambados el pleno municipal, en el que una vez más Aragunde se distanció de la transparencia. Los socialistas llevaron al pleno una batería de preguntas a las que el regidor se limitó a contestar con monosilabos o evitando responder haciendo una demostración de su afán dictatorial.

¿ Que pasa con la UG-1 de O Pombal?  Les dejamos las preguntas de los socialistas para que ustedes saquen sus conclusiones. 

1.- Cando foron entregadas ao Concello de Cambados as obras de urbanización da UG-1 de “O Pombal”?
2.- Por qué se están a investir fondos públicos do Concello de Cambados e da Deputación Provincial de Pontevedra nunhas obras de que deberían ser financiadas polos promotores do devandito ámbito?
3.- Cales foron as xestións realizadas polo Concello de Cambados dirixidas a que os promotores da UG-1 cumpran as obrigas impostas pola lei en relación coa asunción do guste das obras de urbanización?
4.- Por qué non se executou a hipoteca constituida pola promotora “Hermanos Padín García, S.L.” por un importe de 185.107,70 € para responder das obras de urbanización?

5.- Dende que vostede é Alcalde, cantas sentenzas foron notificadas ao Concello de Cambados anulando licenzas de obra concedidas por seren contrarias ao ordenamento xurídico? Indique sentenzas e datas.
6.- En relación con este mismo período, cantas sentencias condenaron ao Concello de Cambados a aboar cantidades en concepto de responsabilidade patrimonial como consecuencia da anulación de licenzas de obras concedidas e declaradas llegais? Indique sentenzas, datas e importes.
7.- Qué medidas tomou o Concello de Cambados para depurar as responsabilidades derivadas das licencias concedidas e consideradas contrarias ao ordenamento xurídico?

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s