Patrimonio de Cambados en peligro

IMG_0179El portavoz del BNG de Cambados Víctor Caamaño  ha solicitado al Ayuntamiento de Cambados que adopte medidas para proteger y conservar el marco jurisdiccional de 1670 instalado para deslindar  la jurisdicción de la villa de Cambados, entre los señoríos de Fefiñáns y San Tomé, según el acuerdo de la Comisión del Real y Supremo Consejo de Castilla.

Caamaño recuerda que “a acta deste apeo foi publicada por Cabanillas no  periódico “El Umia”, en 1907, e reproducida máis tarde por José Caamaño Bournacell, cronista oficial de Cambados, no seu libro “Cambados a la luz de la Historia” ”

El concejal nacionalista dice que “agora o marco queda desamparado. Unha mala manobra de calquera vehículo que pase por alí pode esnaquizalo, como pasou recentemente con senllos cruceiros en San Tomé e Fefiñáns. Para salvagardalo non fai falla trasladalo a un museo, como se fixo co que había no camiño de Santa Mariña ao Monte do Rei; senón habería que trasladar tamén tódolos cruceiros. O interese histórico deste marco, e de todos, é que estea precisamente aí, no seu sitio, sinalando o que sinalou antigamente.”

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s